TDA hapert tijdens training

Moderators: malfukt, Tacx support, mcorn, Tacx Moderator, Nasz, Wesp

Post Reply
stephanus

TDA hapert tijdens training

Post by stephanus » Sat Dec 29, 2018 4:51 pm

Beste,
gisteren morgen tijdens training op de Glossglockner south bleef de film hangen. Bleef dan ook op de heling verder gaan waar deze op stond op het moment dat film bleef hangen. Verspringt dan op eens een kilometer verder. Dit gebeurt vooral tijdens de afdalingen alsof de software niet kan volgen. Dit was met mijn vortex trainer. In namiddag mijn Neo ontvangen, maar op de eerste training bleef het probleem aanwezig. Zo erg dat het niet mogelijk training op die manier af te werken. Voor beide trainers is de software up to date. Beide trainers zijn in de app verbonden zoals tacx het voorschrijft. Bij de Neo heb ik nog een GPS ride afgewerkt New York central park. Hierbij wilde film/kaart niet laden en reed ik de rit met een grijs scherm. Laatste tijd veel problemen met TDA en van tacx zelf weinig tot geen oplossingen.

Hopelijk via deze weg wel een mogelijke oplossing

bdelapaille

Re: TDA hapert tijdens training

Post by bdelapaille » Tue Jan 01, 2019 7:37 pm

krak hetzelfde aan de hand met de neo, treedt bij verschillende filmpjes op , na verschillende tijdsintervallen blijft de film plots steken en hetzelfde traject van enkele sec zich herhalen. al 20 tal mails naar Tacx zonder enig resultaat

stephanus

Re: TDA hapert tijdens training

Post by stephanus » Mon Jan 14, 2019 12:14 am

Dit kreeg ik van tacx terug. Antwoord dat nergens op slaat.
Bedankt voor de terugkoppeling.
We hebben de log bestanden door genomen en zien de volgende melding:

2019-01-07 19:47:11.245 +01:00 | � | 00001A6B | ErrorExtensions.swift:4 | The connection has timed out unexpectedly.
2019-01-07 20:04:03.077 +01:00 | 🔷 | 00001A6B | Connectivity.swift:22 | Connectivity: internetUnavailable

Dit betekend dat de Tacx Desktop app de verbinding met het internet heeft erloren
We vermoeden dat je gebruik maakt van een Wifi verbinding.
De Tacx Desktop app heeft een stabiele internet verbinding nodig.
Zou je misschien internet via de kabel willen gebruiken, dit zal het probleem moeten oplossen.
Excuses voor het ongemak.

Post Reply

Return to “Nederlands”