Bluetooth verbinding Training App

Moderators: malfukt, Tacx support, mcorn, Tacx Moderator, Nasz, Wesp

Post Reply
Flandrien
Posts: 2
Joined: Tue Oct 04, 2016 9:38 pm

Bluetooth verbinding Training App

Post by Flandrien » Tue Oct 04, 2016 9:41 pm

Hoi,

Zaterdag ben ik een Tacx Flow Smart gaan halen. 's Avonds meteen aan de slag en m'n smartphone (Android) verbinden met de rem lukte vrijwel meteen. Gisteren moest ik bijna een half uurtje prullen (app enkele keren opnieuw opstarten, bluetooth aan en af zetten, ...) voordat hij verbinding vond. Vandaag lukte het helemaal niet meer.

Iemand met hetzelfde probleem die hiervoor een oplossing heeft gevonden?

Alvast bedankt.

walther
Posts: 1
Joined: Wed Oct 26, 2016 1:27 pm

Re: Bluetooth verbinding Training App

Post by walther » Wed Oct 26, 2016 1:38 pm

Had ook problemen. heb de polar H7

uiteindelijk vandaag van Taxc het onderstaande bericht gekregen. hoop dat je er iets aan hebt.

gr walther

We hebben ervoor gezorgd dat we hier een H7 hebben om te testen en krijgen hetzelfde resultaat.
In onze Cycling app voor tablets wordt deze wel getoond, maar in de training app niet (terwijl de bluetooth los de band wel kan zien)
We hebben de band direct naar onze app team doorgestuurd.
Zij gaan dit verder bekijken en ervoor zorgen dat dit zsm in de app werkt en zal daar dan een update voor maken.

Het kan dus nog wel even duren voordat dit echt in de training app werkt.
Bedankt voor je emails en je geduld.

Post Reply

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests