Geleuter in de ruimte met Kwik Kwek, Kwak en consorten

Moderators: Tacx support, mcorn, Tacx Moderator, malfukt, Nasz, Wesp

Rein

Post by Rein » Tue Feb 20, 2007 1:53 pm

Een beetje hetzelfde probleem als jij dus. Heb alleen mijn oude Giacomelli voor op de Tacx, die ik nu dus af en toe noodgedwongen buiten uitlaat :wink: .
Die Kebel had een levertijd van zo'n 6 weken. Besteld op 15 december... Vorige week hoorde ik dat het nog wel 4 weken kan gaan duren. Ik mag dus blij zijn als ik hem begin maart heb. Balen!!!

Als je je Scott binnen hebt moet je maar eens een foto-tje plaatsen. Mooie fietsjes, erg licht ook als ik me niet vergis.

Rein

Post by Rein » Fri Feb 23, 2007 11:09 am

SplitseR,
ik zag dat je je hebt aangemeld voor de Fortius League. Mooi! Ga je je ook nog aanmelden voor de RLV-league. We kunnen daar ook wel wat extra tegenstand gebruiken!

SplitseR

Post by SplitseR » Fri Feb 23, 2007 1:38 pm

Ja ja tegenstand ...............

Moet je eens ff naar http://www.virtualrealitycycling.com/ gaan en dan weet ik zeker dat je die vraag niet meer stelt .
Ben namelijk nog een beetje LEO op de fiets :D

Fiets nog maar een week of 7 nu, gaat wel steeds beter en heb er ook veel plezier in. Vooral toen ik in de gaten kreeg als je dat stelmoertje wat lichter zet dat je ook wat sneller fietst (had hem ongeveer zo strak staan dat me rol zowat op de velg stond zelfs naar beneden leek het net of ik nog bergop ging) maar kan nog niet mee met de snelle mannen. Heb ook nog gedacht dat het aan het gewicht lag (90kg) maar ik zag ene meneer Snoek met 117 kg voorbij komen en die rijd toch ook behoorlijk door dus daar kan het niet aan liggen (of zijn benen wegen 45 kg per stuk).
Maar zal ook zeker meedoen met de RLV al is het voor spek en bonen maar is al leuk om te proberen dat gat zo klein mogelijk te houden :)

En mijn voornaam is Coen :), SplitseR komt eigenlijk voort uit de gaming wereld waar ik nogal veel vertoef in me vrije tijd :)

Rein

Post by Rein » Fri Feb 23, 2007 1:48 pm

Coen, zolang je het maar leuk vindt mee te doen. Ik rijd ook altijd bij de laatsten maar het is toch leuk, en er ontstaan ook op lagere niveaus allerlei tweegevechten tussen rijders van ongeveer hetzelfde niveau. Vandaar: hoe meer tegenstand hoe beter.
Het is een mooie stimulans om jezelf net iets meer pijn te doen dan je normaliter zou kunnen. Dus see you in Flanders! :D

En begin tegen mij niet over Jan Snoek, mijn kwelgeest. AAARRRRGHH! :shock: :twisted: :roll: :twisted: :shock: :wink:

SplitseR

Post by SplitseR » Fri Feb 23, 2007 7:40 pm

Callisto gereden voor de Fortius Winterladder op Mike zijn site en heb niet eens de laatste tijd :D
Met dank aan Toin dat ie me het hele eind op sleeptouw heb genomen .
Door het terrein ging het wel maar zo gauw ie een brede asfaltweg ziet dan word het net z' on op hol geslagen paard :).

SplitseR

Post by SplitseR » Sun Feb 25, 2007 10:47 pm

Die ronde van Vlaanderen word dus niks meer want die kan je niet meer bestellen op de tacx site net als aube valley die ik ook graag zou willen hebben .
Heb wel al Milaan-San remo besteld want dat word geloof ik de volgende koers :)

Jan Snoek

Post by Jan Snoek » Sat Mar 03, 2007 7:14 pm

SplitseR, Coen,

Ronde van Vlaanderen niet meer kunnen bestellen?
Aubey Valley niet meer kunnen bestellen?

Coen, je moet weten waar Abraham de mosterd vandaan haalt. Kijk op:

http://www.derks-wielersport.nl/catalog ... 66_406_408

Zag dat je gereden had in de league. Heb je lekker rustig aan gedaan? :lol:

SnoekC

Post by SnoekC » Sat Mar 03, 2007 9:34 pm

Het is best leuk zo'n tweestrijd tussen Jan en Rein, maar Jan gaat nu met mooi weer niet meer buiten fietsen 8) , dat is natuurlijk de bedoeling niet. Hoe zit dat bij jou Rein, doe je ook nog je rondjes buiten? :D

SplitseR

Post by SplitseR » Sat Mar 03, 2007 10:13 pm

Jan Snoek wrote:SplitseR, Coen,

Ronde van Vlaanderen niet meer kunnen bestellen?
Aubey Valley niet meer kunnen bestellen?

Coen, je moet weten waar Abraham de mosterd vandaan haalt. Kijk op:

http://www.derks-wielersport.nl/catalog ... 66_406_408

Zag dat je gereden had in de league. Heb je lekker rustig aan gedaan? :lol:
Raar dat je het daar wel kan bestellen ik bestel altijd via de tacx site en daar worden ze niet meer verkocht .
In ieder geval bedankt voor de link weet ik weer een plek om wat geld kwijt te raken :)
Heb jij je Velodrome al werkend gekregen ?
Ja ik heb erg rustig aan gedaan in die rit .............
Heb maar 2 uurtjes aan de zuurstof gelegen :shock:

Rein

Post by Rein » Sat Mar 03, 2007 11:36 pm

SnoekC wrote:Het is best leuk zo'n tweestrijd tussen Jan en Rein, maar Jan gaat nu met mooi weer niet meer buiten fietsen 8) , dat is natuurlijk de bedoeling niet. Hoe zit dat bij jou Rein, doe je ook nog je rondjes buiten? :D
Vorige week voor het eerst dit jaar buiten gereden. Ik heb de schurft aan fiets poetsen na slecht weer (is ook lastig met mijn rsi dus ik heb een excuus). Maar ik baal er wel van. Op zich vind ik het namelijk helemaal niet erg om in slecht weer te fietsen, heb altijd mijn woon-werkverkeer o de fiets gedaan dus dan weet je het wel.. Maar na een buitenrit heb ik vaak zo'n pijn in mijn handen en poetsen is ook geen fijne beweging. Heb mijn vriendin nog niet zo gek gekregen om als fietsverzorger op te treden :cry: :cry: :wink:
Maar zodra het droog is ga ik liever buiten fietsen. Vandaag was het hier echter zwaar klote...
Deze week ga ik waarschijnlijk wel buiten een ritje maken met Reino. En half mei ga ik een week naar de Vogezen.

Rein

Post by Rein » Sun Mar 04, 2007 7:05 pm

Cees/Laurens,
het is jullie dus gelukt Jan mee te krijgen. Wel lullig dat jullie niet voor het beloofde zonnetje hebben gezorgd :wink: .
Ik heb nog wel even in de zon kunnen rijden. Gewoon wat later gaan rijden. Had zelfs mijn zonnebrilletje nog nodig... 8)

SnoekC

Post by SnoekC » Tue Mar 06, 2007 8:01 pm

Jan gaat zaterdag weer mee, toch :wink:

SnoekC

Post by SnoekC » Sun Mar 11, 2007 9:03 am

Rein, Jan is gisteren ook weer meegeweest (100km). Het gewicht vliegt eraf, dat wordt nog bikkelen in Limburg :lol:

Jan Snoek

Post by Jan Snoek » Sun Mar 11, 2007 11:38 am

Cees,

Rein heeft gisteren alleen 84 KM gereden zonder koffiepauze of wat tussendoor.

Rein wordt alleen maar zwaarder dus, meer spiermassa!

En de kilo's vliegen er niet meer of niet zo hard af als de weken ervoor.

So @LiMo: Be aware because Rein will be there!

Rein

Post by Rein » Sun Mar 11, 2007 2:34 pm

Jan Snoek wrote:Cees,

Rein heeft gisteren alleen 84 KM gereden zonder koffiepauze of wat tussendoor.

Rein wordt alleen maar zwaarder dus, meer spiermassa!

En de kilo's vliegen er niet meer of niet zo hard af als de weken ervoor.

So @LiMo: Be aware because Rein will be there!
Zo bijzonder is dat nu toch ook weer niet? 's Zomers rijd ik bijna elke week wel een ritje van 100km alleen als het weer het toelaat. Dat heeft blijkbaar ook niet veel geholpen... :wink:
Maar inderdaad: LiMo beware, I'll be there! Ik doel dan vooral op mijn stuurmanskunst. :roll:

En Jan, heb je mijn foto al gezien? Hoezo zwaarder, spiermassa? :shock: :shock: :shock: :wink: :wink:

Jan Snoek

Post by Jan Snoek » Fri Mar 16, 2007 7:03 pm

Jongens,

Zou SplitseR (Coen) ook nog fietsen?

Al tijden geen tijden meer van hem gezien :wink:

Rein

Post by Rein » Fri Mar 16, 2007 7:19 pm

Hij is wel behoorlijk actief op de piraten-site... Kom op Coen!!!

SplitseR

Post by SplitseR » Fri Mar 16, 2007 11:11 pm

Planning was dat ik dit weekend mijn ritje voor de VCF leagues zou doen maar heb op het moment wat last van griep dus weet niet of ik het ga redden maar me fiets staat er wel al start klaar voor :)

Rein

Post by Rein » Fri Mar 16, 2007 11:55 pm

Beterschap Coen!

Rein

Post by Rein » Mon Apr 02, 2007 3:58 pm

Omdat dit topic "geleuter in de ruimte" heet dan nu maar eens een foto van mijn "ruimteschip".
Image
Er komen nog andere bidonhouders op...
Zoals jullie kunnen zien aan de mini-wieltjes ben ik nog bezig met leren fietsen. :wink:

Toin, heb je jouw Scott al binnen???

Post Reply

Return to “Nederlands”