VCF League: roddel en achterklap...

Moderators: Tacx support, mcorn, Tacx Moderator, malfukt, Nasz, Wesp

okkie2

Post by okkie2 » Sun Apr 11, 2010 6:21 am

Laurens, ik heb vanochtend VCF-BB Flat 40K gereden, en zo goed als 50 minuten naar je achterwerk gekeken. Het was je rit van 30 oktober 2007, die je perfect vlak hebt gereden. Dank. :D

SnoekL

Post by SnoekL » Fri Feb 04, 2011 9:56 am

okkie2 wrote:Laurens, ik heb vanochtend VCF-BB Flat 40K gereden, en zo goed als 50 minuten naar je achterwerk gekeken. Het was je rit van 30 oktober 2007, die je perfect vlak hebt gereden. Dank. :D
Onno, ik zie dat je nu een Fortius gebruikt. Scheelt wel een beetje zeker? :)

Rein

Post by Rein » Fri Feb 04, 2011 10:12 am

Snelle reactie Laurens... :lol: :lol: Maar het was ook wel erg stil in dit topic... Alles goed met de Snoeken?

SnoekL

Post by SnoekL » Fri Feb 04, 2011 10:27 am

Rein wrote:Snelle reactie Laurens... :lol: :lol: Maar het was ook wel erg stil in dit topic... Alles goed met de Snoeken?
Hij rijd pas sinds kort op een Fortius.

Met de Snoeken is alles goed. Ik heb het afgelopen jaar weinig gebruik gemaakt van de Tacx. Ben nu weer genoodzaakt er gebruik van te maken omdat ik drie weken geleden ben gevallen en mijn sleutelbeen en ribben heb gebroken.

Gebruik jij de Tacx nog wel fanatiek?

Rein

Post by Rein » Fri Feb 04, 2011 10:38 am

SnoekL wrote:
Rein wrote:Snelle reactie Laurens... :lol: :lol: Maar het was ook wel erg stil in dit topic... Alles goed met de Snoeken?
Hij rijd pas sinds kort op een Fortius.

Met de Snoeken is alles goed. Ik heb het afgelopen jaar weinig gebruik gemaakt van de Tacx. Ben nu weer genoodzaakt er gebruik van te maken omdat ik drie weken geleden ben gevallen en mijn sleutelbeen en ribben heb gebroken.

Gebruik jij de Tacx nog wel fanatiek?
Ja, ik doelde op het feit dat je een bericht van 9 maanden geleden quotte.. :wink:
Ik Tacx nog steeds, niet zo heel fanatiek meer als voorheen (geen vcf-league meer) maar toch nog wel 3-4 keer per week.

Balen dat je weer in de lappenmand zit. Beterschap!

SnoekL

Post by SnoekL » Fri Feb 04, 2011 11:47 am

Rein, 3-4 keer per week en geen online competitie meer. Hoe hou je dat vol?

Rein

Post by Rein » Fri Feb 04, 2011 11:52 am

Zolang het maar van dat kloteweer blijft lukt het wel....

okkie2

Post by okkie2 » Wed Apr 06, 2011 6:44 pm

[quote="SnoekL"]Onno, ik zie dat je nu een Fortius gebruikt. Scheelt wel een beetje zeker? :)[/quote]

Fortius is inderdaad wat zwaarder. :D Mijn tragere tijden hebben echter ook te maken met het feit dat ik bijna een half jaar amper op de fiets heb gezeten, en nu slechts eens in de twee weken of iets dergelijks alleen voor de competitie fiets (en niet meer buiten). Ik hoop binnenkort weer wat serieuzer bezig te zijn, zodat ik je straks echt aan kan geven hoeveel impact de materiaalwisseling heeft op mijn prestatie.

Inmiddels weer gezond Laurens?

SnoekL

Post by SnoekL » Fri Nov 18, 2011 10:59 pm

okkie2 wrote:
SnoekL wrote:Onno, ik zie dat je nu een Fortius gebruikt. Scheelt wel een beetje zeker? :)
Fortius is inderdaad wat zwaarder. :D Mijn tragere tijden hebben echter ook te maken met het feit dat ik bijna een half jaar amper op de fiets heb gezeten, en nu slechts eens in de twee weken of iets dergelijks alleen voor de competitie fiets (en niet meer buiten). Ik hoop binnenkort weer wat serieuzer bezig te zijn, zodat ik je straks echt aan kan geven hoeveel impact de materiaalwisseling heeft op mijn prestatie.

Inmiddels weer gezond Laurens?
Beetje laat mijn reactie. Ik ben weer helemaal gezond. Al weer een tijdje.
Mijn Tacx is begin dit jaar overleden en ik was een beetje klaar met Tacx. Dus geen poging gedaan tot reanimatie.

Post Reply

Return to “Nederlands”