VCF League: roddel en achterklap...

Moderators: malfukt, Tacx support, mcorn, Tacx Moderator, Nasz, Wesp

okkie2

Post by okkie2 » Sun Jan 06, 2008 12:12 am

Gefeliciteerd met je promotie Rolf naar de A-divisie :D :D :D

drwbe

Post by drwbe » Sun Jan 06, 2008 10:44 pm

Hoe werkt dat met die divisies? Heeft dat een belang?

Sta nu als lid van de C divisie

Eerste upload ging al problematisch :D Blijkbaar zat ik met ander gewicht in den tacx, nuja, 't is verholpen. Eens benieuwd waar ik uitkom, ergens achteraan waarschijnlijk

BarMelx

Post by BarMelx » Sun Jan 06, 2008 11:37 pm

okkie2 wrote:Gefeliciteerd met je promotie Rolf naar de A-divisie :D :D :D
Hoera, voor zij die promoveren !!
Ik dan maar met ingehouden tred naar de B-afdeling verwezen. Even uitpluizen wie ik daar dien te beconcureren. Ik hunker weer om voluit te kunnen gaan. Mijn dokter zal eerdaags de onlangs uitgevoerde innerbody-onderzoeken bespreken

Tja, die eerste korte etappe vd VCF Tour kon ik echt niet laten liggen om even wat dieper te gaan ... !?

drwbe,
elke VCF league heeft 5 rounds en duurt 10 weken. Na die reeks heb je een eindklassement op punten. De eerste 5 stijgen een divisie, de 5 laatsten zakken af ... Het belang ervan bepaal jezelf. Het is een soort van competitie klassement. Ieder voor zich kan uitmaken of het de strijd wil aangaan met directe tegenstanders in die klassering ... Iedereen begint onderaan.

okkie2

Post by okkie2 » Mon Jan 07, 2008 9:55 am

Rolf, wel een beetje flauw om ergens anders in het forum te zeggen dat je je wat zwak en misselijk bent, om vervolgens gewoon een toptijd neer te zetten op de sprint en een zeer goede tijd overall in de VCF Tour. :? Succes maar weer vandaag :D

okkie2

Post by okkie2 » Mon Feb 04, 2008 1:39 am

Laurens, je hebt weer een bijzondere koers ontwikkeld. Lijkt me knap vermoeiend. :)

Rein

Post by Rein » Mon Feb 04, 2008 10:07 am

okkie2 wrote:Laurens, je hebt weer een bijzondere koers ontwikkeld. Lijkt me knap vermoeiend. :)
Nee hoor, hij heeft een repeat-knop op z'n Fortius zitten. 1x rijden en 5x op repeat drukken... :wink:

SnoekL

Post by SnoekL » Mon Feb 04, 2008 11:13 pm

Elke vernieuwende rit is mijn inziens leuk.

Dus ik probeer als ik een ritje maak iets totaal nieuws te bedenken :D

Rein

Post by Rein » Mon Feb 04, 2008 11:27 pm

Is je goed gelukt. Ik vind het een leuke rit. Masochisten zullen het met me eens zijn... :wink:

SplitseR

Post by SplitseR » Tue Feb 05, 2008 1:41 pm

Rein wrote:Is je goed gelukt. Ik vind het een leuke rit. Masochisten zullen het met me eens zijn... :wink:
En veel zweet denk ik als je in het leer op je tacx zit :p

Rein

Post by Rein » Wed Feb 06, 2008 2:36 pm

He Coen, ik zag dat je de vorige ronde van League 6 niet gereden had. Is je rubberen fietsbroek versleten? :wink:

Hoop niet dat er vervelender redenen zijn...

SnoekL

Post by SnoekL » Thu Feb 07, 2008 2:46 pm

Zijn jullie wel een beetje tevreden met mijn "VCF - SnoekL 2" parcours?

Rein

Post by Rein » Thu Feb 07, 2008 3:02 pm

He Laurens,
zoals je al hebt kunnen lezen vind ik het een goed parcours. Hoe meer verschillende ritten hoe beter. En feitelijk: hoe vervelender, hoe beter. Want een vervelende rit zou ik niet snel uit mezelf gaan doen, en dankzij de VCF wordt ik er toe "gedwongen".

Voorbeeld: ik zou nooit in VR met wind gaan rijden. De volgende ronde wordt dit wel gedaan. Ik haat dit, maar omdat ik die rit toch moet doen rijd ik zodoende eens een ander soort rit en dat is alleen maar goed. Hoe meer afwisseling, des te meer trainingsopbrengst zoals je weet...

Overigens vind ik de SnoekL2 geen vervelend parcours. Het is zwaar, maar elk parcours is zo zwaar als je het zelf wilt maken.
Dus ga lekker door met ritten ontwerpen en trek je niks aan van negatieve reacties. Je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken...

SnoekL

Post by SnoekL » Thu Feb 07, 2008 3:09 pm

Ik vindt de negatieve reacties juist het leukst.
Dat stimuleert me om nog zwaardere ritten te maken. :D :D

Rein

Post by Rein » Thu Feb 07, 2008 3:11 pm

SnoekL wrote:Ik vindt de negatieve reacties juist het leukst.
Dat stimuleert me om nog zwaardere ritten te maken. :D :D
OK dan: ik vind het een klote-rit... :lol:

SplitseR

Post by SplitseR » Sat Feb 09, 2008 8:42 pm

Rein wrote:He Coen, ik zag dat je de vorige ronde van League 6 niet gereden had. Is je rubberen fietsbroek versleten? :wink:

Hoop niet dat er vervelender redenen zijn...
Stond eigenlijk voor afgelopen Zondag op de planning maar heb me toch over laten halen om op de mountainbike te klimmen dus eigenlijk liep daardoor mijn schema in de war :(
En als die SnoekL hem in elkaar heeft gezet zal het wel een klote rit geweest zijn :lol: :twisted:

SplitseR

Post by SplitseR » Sat Feb 16, 2008 5:38 pm

Heb weer een typisch geval van jammer . Me eigen in het zweet gereden op SnoekL2 wil ik hem uploaden heb ik onder de verkeerde naam gereden :shock:
Zal trouwens eerst eens even naar het politiebureau gaan om Meneer Snoek aan te geven wegens het pesten van de wat minder getrainde wieler tourist want zal fysiek de eerste 4 dagen niet meer de oude zijn en mentaal het eerste half jaar na die SnoekL2 :lol: :wink:

Jan Snoek

Post by Jan Snoek » Sat Feb 16, 2008 5:43 pm

SplitseR,

Ik wil je mentaal niet helemaal slopen voor de komende jaren maar Laurens heeft ook al een rit 3 en 4 gemaakt, deze zullen ook binnenkort beschikbaar komen.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

:wink: :lol:

Rein

Post by Rein » Sat Feb 16, 2008 8:49 pm

Coen, ben jij soms familie van Peter R? Zou zomaar kunnen gezien je nickname SplitseR. Dan zou je hem op Laurens af kunnen sturen. :wink:

SplitseR

Post by SplitseR » Sun Feb 17, 2008 3:05 pm

Rein wrote:Coen, ben jij soms familie van Peter R? Zou zomaar kunnen gezien je nickname SplitseR. Dan zou je hem op Laurens af kunnen sturen. :wink:
Nee niet echt en ik ben ook niet op Aruba op vakantie geweest heb ook geen boot en me gymschoenen heb ik nog wel :lol:

SnoekL

Post by SnoekL » Wed Feb 27, 2008 7:54 am

:shock: Wat gaat Jan plotseling hard zeg. Netjes

Post Reply

Return to “Nederlands”