veranderingen in street view ?

Moderators: malfukt, Tacx support, mcorn, Tacx Moderator, Nasz, Wesp

Post Reply
Daddy

veranderingen in street view ?

Post by Daddy » Thu Apr 13, 2017 11:26 am

Hallo,
Ik heb zojuist mijn licentie van google earth en street view verlengd, maar wat blijkt nu, street view kan je momenteel niet meer rijden, ik ben op zoek gegaan op het internet en heb daar gevonden, dat Tacx eraan werkt en er pas in juni 2017 terug street view wordt aaangeboden op TTS4, jammer dat het er nu niet meer is, ik reed eerst mijn ritten binnen om ze daarna buiten te rijden.
Tacx mag hier wel iets duidelijker zijn wat ze van plan zijn met Streetview, want sinds streetview niet meer gratis is en je dus een licentie nodig hebt, zijn de opties in google Earth en Streetview er alleen maar op achteruitgegaan.
Zij die hier iets meer over weten, laat maar iets weten.
Thanks,

Alex Masalovich
Moderator

Re: veranderingen in street view ?

Post by Alex Masalovich » Thu Apr 13, 2017 5:42 pm

Тренируйтесь много, отдыхайте ещё больше!

Daddy

Re: veranderingen in street view ?

Post by Daddy » Thu Apr 13, 2017 10:18 pm

Ik instaleer steeds de laaste update, dus ook patches die hier vermeld worden zitten bij de deze update, maar streetview kan je hierdoor nog altijd niet gebruiken, wel google earth, maar streetview zou volgens TACX pas in juni 2017 terug beschikbaar zijn, dit zegt TACX zelf op hun website, dus nu is er nog steeds geen streetview beschikbaar, en hopelijk houden ze woord, en is streetview evengoed als vroeger of wellicht beter.

Post Reply

Return to “Nederlands”